Tidsbrist

Hallå i stugorna!

Hoppas att allt är bra med er där ute. Uppdateringen av sidan är ju inte lysande just nu, tiden räcker inte till och sen har vår dator lagt av och eftersom det endast är uppdatering av hemsidan som sysselsätter datorn hemma så är det inte precis prio ett på att köpa en annan. Allt görs ju med plattan eller telefonerna i dag men som synd är så kan man inte uppdatera denna sida genom plattan. Sen är det detta med tiden som bara rusar fram, värre än x2000, man jobbar, jobbar, äter och sover och däremellan ska man försöka vara lite social, vilket har gått käpprätt åt h-vete denna hösten. Vet snart inte hur våra nära och kära ser ut :-). Fast denna helgen så ska vi faktiskt ut på lokal, vi ska på julshow med några kompisar och detta ser jag fram emot. Sen har jag jagat ut en väldigt jobbig inneboende men namn Latmasken, så fruktansvärt enveten men tillslut så fick han ge med sig. En promenad på en timme om dagen har det blivit  i några veckors tid och detta verkar jaga Latmasken på flykt. Kompisen sa att han hade flyttat hem till henne och gjort sig väldigt hemmastadd :-). Alla har vi väl perioder då allt är mer eller mindre tråkigt och min kära make har en sådan period av mer tråkigt just nu...det spelar ingen roll var han är och grejar på 55:an så dyker det upp rosthål....vi har snart en flintabil :-). Jag tycker han ska se positivt på det hela - tänk va duktig du kommer att va på att svetsa när denna vinter är över - men han tyckte som så då - att han hellre var dålig på att svetsa än hitta alla dessa rosthål. Nu tror jag inte det är så farligt men det kan jag inte med att säga utan jag får väl tycka synd om honom och se medlidande ut :-).

Ha det nu riktigt gott så ska vi se om jag inte kan bli lite bättre på att sköta om sidan igen :-)//Anette

Uppdaterad 2018-12-21