Pladder

Oj vad jag känner att hemsidan inte har prio 1 just nu. Vet inte var tiden tar vägen någonstans. Nu har midsommar varit. en lugn och skön sådan......ätit, sovit och åter ätit, hahaha känner mig som en spärrballong :-). Nu är det inte långt kvar till semester och årets stora höjdpunkt.....hoppas jag. Nu har ju äntligen powermeet flyttat till rätt sida av Sverige, tycker jag med risk för att bli lynchad :-), och jag som aldrig varit på ett big power meet är ju riktigt nyfiken på detta. Hoppas nu att Lidköping visar sig från sin bästa sida och att där är många bra och roliga säljare. Vi åker sen där ifrån och ner till Falkenberg för Wheels & wings som vi däremot kan nu nästan lite alltför väl, så till den milda grad så vi funderar på något annat tills nästa år. Jag trodde aldrig i min enfald att detta skulle komma ur min mun men så är det och vi är lite sugna på Nostalgifestivalen i Ronneby. Vi får väl se vad som händer...framtiden får utvisa och nu kanske vi ska ta denna sommaren först. Vårgårda är avklarad och trots prognosen av regn hela helgen så klarade vi oss kanonbra och som vanligt hade vi riktigt roligt. Fick ett gott skratt på lördagmorgonen när jag skulle äta frukost och vår kära vän hade jobbat sig under natten med att skylta entren till vårt förtält och att skaffa oss en ny kompis. Alla andra pyntar med flamingosar.......vi har en Hubert som ska få åka med oss :-).

Ha det riktigt gott så ses vi eller hörs förhoppningsvis snart igen//Anette :-)

 

Uppdaterad 2018-12-21