Hallå i stugorna

Som ni kanske har märkt så är jag inte speciellt aktiv på min sida just nu men livet har varit fullt så tid har inte funnits. Nu närmar sig äntligen sässongsstarten med vårmarknaden i Lidköping och den tänker inte jag missa i år, mannen har ju planerat lite fel så jag åker väl ensam i år. Han ska på öl och whiskeymässan, hur man nu kan föredra det framför vackra bilar och marknad men han påstår att den mässan är för honom vad nostalgimässan är för mig. Som ni flesta vet så har jag gått ifrån att vara nattmänniska till att vara vaken hela dagarna och detta är helt fantastiskt.....jag går fortfarande i ett rosa skimmer över att jag kan få lägga mig och sova varje kväll. Sen har jag ju inte lika mycket ledigt längre vilket syns på uppdatering av denna sidan men jag kommer väl in i de nya rutinerna och på så sätt kommer jag kanske att kunna få till tid till detta också. Just nu så rullar det bara på och x2000 kan slänga sig i väggen dagarna rusar så mycket fortare än detta tåg. Om 4 veckor ska vi ut med vanen och premiärcampa. mindre skoj när man ser på termometern att det är -10 grader ute när man vaknar på morgonen, då kan man hålla sig för skratt. Vi ska till Nossebro veteranmarknad men som det ser ut nu så blir det väl Volvon som får dra husvagnen, 55:an står nästan nerplockad inte riktigt men bagaen ska svetsas, bromsarna ska kollas igen eftersom de fortfarande låser sig och framsätet ska fixas. Micke blev ju dålig här i början av året och därför blev det 5 veckors stilltje i garaget så nu ligger vi efter. Fast vi ska inte klaga vi har ju Golfen och Volvon :-)

Ha det nu riktigt gott så hoppas jag vi hörs snart igen eller kanse ses på någon marknad här fram igenom // Anette :-)

Ps. Nu glömde jag nästan att önska alla en glad påsk och att ni ska ta det lugnt med äggen och sillen eftersom man blir så dålig dan efter :-)

Uppdaterad 2018-12-21